GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Stefan de la Barbulesti - Noi doi

Noi doi , noi doi suntem pereche unicata
Noi doi traim o dragoste adevarata
De iubirea ta mi-e sete
Esti inima mea pereche

Jumatatea mea eu te-am asteptat
Cum pamantu-asteapta cerul innorat
Doamne multumesc Tie cerului
Ca mi-ai dat iubirea ochilor caprui

Noi doi , noi doi suntem pereche unicata
Noi doi traim o dragoste adevarata
De iubirea ta mi-e sete
Esti inima mea pereche

Ai chip de printesa si inima mare
Si un suflet , raza mea de soare
Nu te las , nu te las pentru nimic 
Te iubesc pe tine cum n-am mai iubit 

Noi doi , noi doi suntem pereche unicata
Noi doi traim o dragoste adevarata
De iubirea ta mi-e sete
Esti inima mea pereche

Jumatatea mea eu te-am asteptat
Cum pamantu-asteapta cerul innorat
Doamne multumesc Tie cerului
Ca mi-ai dat iubirea ochilor caprui
Ai chip de printesa si inima mare
Si un suflet , raza mea de soare
Nu te las , nu te las pentru nimic 
Te iubesc pe tine cum n-am mai iubit 

Noi doi , noi doi suntem pereche unicata
Noi doi traim o dragoste adevarata
De iubirea ta mi-e sete
Esti inïma mea pereche

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele