GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Sorinel Copilul De Aur - Stau prin cartier numai de dragul tau

2x Stau prin cartier numai de dragul tau 
De cand te cunosc te urmaresc mereu ,
Dar mi`e rusine sa vin la tine 
Sa te opresc si sa`ti vorbesc
Doua cuvinte imi stau in minte
Ti`as doar ca Te iubesc !!



Refren : Fac un pas spre tine si doi inapoi
Simt o mare teama intre noi..
Tu zambesti la mine esti in asteptare..
Sa`ti declar iubirea mea cea mare ! 





Fac un pas spre tine si doi inapoi
Simt o mare teama intre noi..
Tu zambesti la mine esti in asteptare..
Sa`ti declar iubirea mea cea mare !



2x Ma gandesc la tine si`mi apari in cale
Si visele mele sunt tot ale tale
Atatea zile stau dupa tine
Dar vad ceva .. privirea ta
Ce`mi faci tu fata esti fermecata
Vreau sa`tï declar dragostea mea !!



2x Refren

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele