GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Danezu - Intoarce'te in viata mea

Telefonul suna
Shi`aud vocea ta
Dak`ai jti c tare
Imi bate inima
N`ai sunat deloc
De cand ai plecat
Cat ash vrea sa`mi spui
Ca tu nu mai uitat

Refren: 2x
Daca nu ma potzi uita
Intoarce`te in viatza mea
Fa ce`tzi spune inima
Shi dak tu vei veni
Eu te voi iubi
Ca in prima zi
Ca in prima zi

Nu cred niciodata
Sa mai pot avea
Parte de`o iubire
Cum a fost a ta
Poate despartzirea
Ne`a legat mai mult
Spune`mi k te`ntorci
Ca nu te`am pierdut

Refren:2x

Telefonul suna
Shi`aud vocea ta
Dak`ai jti c tare
Imi bate inima
N`ai sunat deloc
De cand ai plecat
Cat ash vrea sa`mi spui
Ca tu nu mai uïtat

Refen: 2x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele