GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Sorinel Pustiu - M-am indragostit lulea

 

1. Mi`as Dori Sa Fiu O Floare
Sa Ma Tii In Casa Ta
In Loc Sa Ma Uzi Cu Apa
Tu Sa`mi Dai Iubirea Ta (2x)

Ref: M`am Indragostit Lulea
Si Te Vreau In Viata Mea
Si In Ochi Cand Te Privesc
Atunci Simt Ca Ma Topesc

M`am Indragostit Belea
Si Te Vreau In Viata Mea
Si In Ochi Cand Te Privesc
Atunci Simt Ca Ma Topesc

2. M`am Obijnuit Cu Tine
Toata Viata Mea Ti`o Dau
Crede`ma Cand Zic Iubito
Te Iubesc Te Ador Te Vreau (2x)

Ref: M`am Indragostit Lulea
Si Te Vreau In Viata Mea
Si In Ochi Cand Te Privesc
Atunci Simt Ca Ma Topesc

M`am Indragostit Belea
Si Te Vreau In Viata Mea
Si In Ochi Cand Te Privesc
Atunci Simt Ca Ma Topesc

Ref: M`am Indragostit Lulea
Si Te Vreau In Viata Mea
Si In Ochi Cand Te Privesc
Atunci Simt Ca Ma Topesc

M`am Indragostit Belea
Si Te Vreau In Viata Mea
Si In Ochi Cand Te Privesc
Atunci Sïmt Ca Ma Topesc (2x)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele