GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florinel - ioana - De-as pune pret pe iubirea ta

asa ne-a fost dat
ce vis adevarat
sa ne intanlim
pe viata noi sa ne iubim
fara tine o zi
nu mi-as inchipui
ca toata dragostea 
leaga inima mea de a ta

de-as pune pret pe iubirea ta
nu s-ar cumpara
nici cu toti bani din lumea asta
chiar de i-as avea 2x

vreau ca tu sa-mi dai
dragostea ce o ai
si la randul meu
sa impart iubirea tu si eu
fara tine o zi
nu mi-as inchupui
ca toata dragostea 
leaga inima mea de a ta

de-as pune pret pe iubirea ta
nu s-ar cumpara
nici cu toti bani din lumea asta
chiar de i-as avea 2x

asa ne-a fost dat
ce vis adevarat
sa ne intanlim
pe viata noi sa ne iubim
fara tine o zi
nu mi-as inchipui
ca toata dragostea 
leaga inima mea de a ta

de-as pune pret pe iubirea ta
nu s-ar cumpara
nici cu toti bani din lumea asta
chiar de ï-as avea 2x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele