GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Sorinel Pustiu - Nu te las, nu te las

Nu te las,nu te las
Viatza mea...pt nimeni nu te las...
Vreau mereu sa te stiu langa mine,
Viatza mea...
Nu te las niciodata,
Tu imi esti averea toata
Jura-mi,jura-mi,iubire viatza toata...

Refren:
Nu te las viatza mea
Pentru nimeni...
Vreau mereu sa te stiu
Langa mine....
Viatza mea nu te las
Niciodata...
Jura-mi,jura-mi iubire
Viatza toata...

Cine-mi face mie,zilele asa frumoase
Cine-mi da pofta de viatza,
Buzele tale pufoase...
Mare bucurie cine mie imi aduce,
Numai mangaierea ta
Si guritza ta cea dulce...

Refren:
Nu te las viatza mea
Pentru nimeni...
Vreau mereu sa te stiu
Langa mine...
Viatza mea nu te las
Niciodata...
Jura-mi,jura-mi iubire
Viatza toata...

Si eu fara tine,fara nici o teama
Sa nu pierd iubirea ta
Las si mama las si tata...
Cine sa ma schimbe,
Sa nu-my fure iubirea,
N-are cine-n locul tau
Sa`mi aduca fericirea....

Refren:
Nu te las viatza mea
Pentru nimeni...
Vreau mereu sa te stiu
Langa mine...
Viatza mea nu te las
Niciodata...
Jura-mi,jura-mi iubire
Viatza toata...
{bïss}

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele