GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Danezu feat Brandy - Pachete de bani

La mine vin fara numar teancuri de bani
Totdeauna am la mine pachete de bani
Fara numar imi vin banii
De s-au speriat dusmanii
Totdeauna am la mine pachete de bani

La mine vin fara numar teancuri de bani
Totdeauna am la mine pachete de bani
Fara numar imi vin banii
De s-au speriat dusmanii
Totdeauna am la mine pachete de bani

Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... banii banii fac
Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... pachete eu fac
Mi-a placut se stie nu e smecherie
Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... banii banii fac
Ha ha ha he he he
Ha ha ha he he he

M-am bazat in totdeauna pe norocul meu
Am bani multi am si putere de la Dumnezeu
Dusmanii nu au cuvinte
Eu fac pasul inainte
Ei raman in urma mea mereu in urma mea

M-am bazat in totdeauna pe norocul meu
Am bani multi am si putere de la Dumnezeu
Dusmanii nu au cuvinte
Eu fac pasul inainte
Ei raman in urma mea mereu in urma mea

Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... banii banii fac
Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... pachete eu fac
Mi-a placut se stie nu e smecherie
Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... banii banii fac
Ha ha ha he he he
Ha ha ha he he he

Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... banii banii fac
Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... pachete eu fac
Mi-a placut se stie nu e smecherie
Trrr tac tac ... trrr tac
Trrr tac tac ... banii banii fac
Ha ha ha he he he
Ha ha ha he he he

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele