GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Sorinel Copilul De Aur feat Laura Vass - Am fost colacul de salvare

Cum poti sa calci pe ele,pe lacrimile mele
Le strivesti fara mila si ma privesti cu sila
De ce n-ai suflet oare,cum ma calci in picioare
Fara sa stii ca doare,de ce ma lasi fara suflare

REF.Nu stiu de ce ma suportai
Daca pe altul il iubeai
Plangeai,erai in cautare
Am fost colacul de salvare. 

Dar tu defapt asta ai vrut,asta ai vrut
Nu mi-am dat seama la-nceput
Ca vrei un sprijin de moment,doar de moment 
A fost refugiul tau perfect.

Acum te-ntorci la el si vei pati la fel
Mereu se va juca cu slabiciunea ta
Poate-ti face placere sa suferi in tacere
Te hranesti cu durere,de ce ma lasï fara putere

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele