GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Stefan de la Barbulesti feat Narcis - Dolari,euri si lire

Dolari , euro si lire,
Fara numar de la mine
Pentru prieteni 
Si pentru dusmani

Sunt cu toata lumea buna
Si petrecem impreuna,
Nu vreau sa ma mai gandesc la bani

Facem chef si bem ,
Pentru ca avem
Bani si ne bazam pe buzunar

Bani nu ne fac,
Ne facem pe plac
Si noi bem pahar dupa pahar

Dolari , euro si lire,
Fara numar de la mine
Pentru prieteni 
Si pentru dusmani

Sunt cu toata lumea buna
Si petrecem impreuna,
Nu vreau sa ma mai gandesc la bani

Eu sunt unicat,
Greu de egalat
Imi place sa ma distrez frumos

Multi nu stiu de ce 
Fac bani din orice,
Pentru ca m-am nascut norocos

Dolari , euro si lire,
Fara numar de la mine
Pentru prieteni 
Si pentru dusmani

Sunt cu toata lumea buna
Si petrecem impreuna,
Nu vreau sa ma mai gandesc la bani

Facem chef si bem ,
Pentru ca avem
Bani si ne bazam pe buzunar

Bani nu ne fac,
Ne facem pe plac
Si noi bem pahar dupa pahar

Dolari , euro si lire,
Fara numar de la mine
Pentru prieteni 
Si pentru dusmani

Sunt cu toata lumea buna
Si petrecem impreuna,
Nu vreau sa ma mai gandesc la bani

Eu sunt unicat,
Greu de egalat
Imi place sa ma distrez frumos

Multi nu stiu de ce 
Fac bani din orice,
Pentru ca m-am nascut norocos


Dolari , euro si lire,
Fara numar de la mine
Pentru prieteni 
Si pentru dusmani

Sunt cu toata lumea buna
Si petrecem impreuna,
Nu vreau sa ma mai gandesc la banï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele