GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Stefan de la Barbulesti - Dintr-o mie de flori

Din partea mea,Stefan de la Barbulesti dedic aceast melodie pentru regele tiganilor,pentru Ion Petrisor

De ce nu crezi ca te iubesc 
Si ca tin la tine 
De ce nu vrei sa ma intelegi 
Si sa ramai cu mine(bis 2)

Dintr-o mie de flori parfumate 
Eu te-am ales 
Tu ma faci fericit zi de zi 
Si te iubesc (bis 2)

De ce ma faci sa sufar mult 
Si sa plang pentru tine 
As vrea din suflet sa intelegi 
Esti totul pentru mine 
De ce ma faci sa sufar mult 
Sa plang pentru tine 
De ce nu vrei sa intelegi 
Esti totul pentru mine

Dintr-o mie de flori parfumate 
Eu te-am ales 
Tu ma faci fericit zi de zi 
Si te iubesc (bis 2)

De ce nu crezi ca te iubesc 
Si ca tin la tine 
De ce nu vrei sa ma intelegi 
Si sa ramai cu mine
De ce ma faci sa sufar mult 
Si sa plang pentru tine 
As vrea din suflet sa intelegi 
Esti totul pentru mine 

Dintr-o mie de flori parfumate 
Eu te-am ales 
Tu ma faci fericit zi de zi 
Si te iubesc (bïs 2)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele