GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Danezu - Zile senine

In tine am incredere
Cu tine trec peste orice
Prin rau si bine am trecut
Ca dragostea nu s-a pierdut
x2

Alaturi de mine ai fost
Cand am inceput de jos
Dar soarele a rasarit
Asa cum ti-am promis


Refr:Zile senine am de la tine
Si oricat de greu mi-ar fi
Tu tii la mine si-mi vrei doar bine 
Asa cum numa tu o stii
x2

Cand ma supara ceva
Tu stii s-alini inima mea
Ca ma necajesc mereu
Cu lumea rea din jurul meu
x2


Alaturi d emine ai fost
Cand am inceput de jos
Dar soarele a rasarit
Asa cum ti-am promis

Refr:Zile senine am de la tine
Si oricat de greu mi-ar fi
Tu tii la mine si-mi vrei doar bine
Asa cum numa tu o stiï

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele