GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florinel & Diana - Prima Noapte Fara Tine

ne-am certat de doua zile
ieri am dormit fara tine
am avut o noapte de cosmar
n-aveam liniste nici stare
patul imi parea prea mare
asteptam sa vii dar in zadar

prima noapte fara tine
cat a plans inima in mine
dar stiu ca si tie ti-a fost greu
haide hai sa ne impacam
hai greseala sa o uitam
te vreau iar te vreau la pieptul meu

nu pot suporta durerea
cat mi-a lipsit mangaiere
soaptele ce ma adormeau usor
ce mult imi lipseai din brate
si se risipeau sperante
vino inapoi ca mor de dor

prima noapte fara tine
cat a plans inima in mine
dar stiu ca si tie ti-a fost greu
haide hai sa ne impacam
hai greseala sa o uitam
te vreau iar te vreau la pieptul meu

ne-am certat de doua zile
ieri am dormit fara tine
am avut o noapte de cosmar
n-aveam liniste nici stare
patul imi parea prea mare
asteptam sa vii dar in zadar

nu pot suporta durerea
cat mi-a lipsit mangaiere
soaptele ce ma adormeau usor
ce mult imi lipseai din brate
si se risipeau sperante
vino inapoi ca mor de dor

prima noapte fara tine
cat a plans inima in mine
dar stiu ca si tie ti-a fost greu
haide hai sa ne impacam
hai greseala sa o uitam
te vreau iar te vreau la pieptul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele