GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florinel - ioana - 6 zile rele

eu cred in ziua de maine
ca poate-mi va fi mai bine 
daca nu imi vad de drum
si traiesc ca pana acum

eu nu caut fericirea
ca-ci nu o gasesc
ma impac cu viata asta
pe care o traiesc
nu am viata care mi-o doresc 
nu am viata care mi-o doresc 2x

eu cred in ziua de maine
ca poate-mi va fi mai bine 
daca nu imi vad de drum
si traiesc ca pana acum 2x

asa trece viata mea
6 zile grele
dar vine si a 7-a zi buna dupa ele
bune, rele sunt zilele mele
bune, rele sunt zilele mele 2x

eu cred in ziua de maine
ca poate-mi va fi mai bine 
daca nu imi vad de drum
si traiesc ca pana acum 2x

eu nu caut fericirea
ca-ci nu o gasesc
ma impac cu viata asta
pe care o traiesc
nu am viata care mi-o doresc 
nu am viata care mi-o doresc 
asa trece viata mea
6 zile grele
dar vine si a 7-a zi buna dupa ele
bune, rele sunt zilele mele
bune, rele sunt zilele mele 

eu cred in ziua de maine
ca poate-mi va fi mai bine 
daca nu imi vad de drum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele