GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Nicolae Guta & Sorina - Doamne Rau M-ai Blestemat

am asteptat mereu
in sufletul meu
o clipa de fericire
din suflet am iubit
dar n-am fost rasplatit
firai sa fi de iubire

Doamne rau m-ai blestemat
sa iubesc cu adevarat
sa cunosc iubirea
apoi fericirea
dar pe rand mi le-ai luat

toata viata mea
eu am suferit
ca am pus suflet in iubire
cat am asteptat
dar in schimb am primit
numai lacrimi si suspine

Doamne rau m-ai blestemat
sa iubesc cu adevarat
sa cunosc iubirea
apoi fericirea
dar pe rand mi le-ai luat

ce mult te-am iubit
corect si cinstit
dar tu n-ai tinut la mine
cat am sa traiesc
n-am sa mai iubesc
asa cum te-am iubit pe tine

Doamne rau m-ai blestemat
sa iubesc cu adevarat
sa cunosc iubirea
apoi fericirea
dar pe rand mi le-ai luat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele