GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Sorinel Copilul De Aur - Am brigada mare

Asculta-ma bine 
Nu te lua cu mine
Vrajala nu tine Sunt mai hot k tine
din doua cubinte ji un telefon pot sa pun pe fuga un batalion..BIS




Daaa am brigata tare
baieti q valoare respect ji onoare
Daaa am super echipa 
Baieti de elita
Totzi ne stiu de frik




Nutzi fortza norocu 
K incepe potopu
Dau un semn ji gata
Se aduna brigada
Pastreaza distantza 
Atunci cand ma vezi
K iese nasol
De ma enervezi



Daaa am brigata tare
baieti q valoare respect ji onoare
Daaa am super echipa 
Baieti de elita
Totzi ne stiu de frik



Asculta-ma bine 
Nu te lua cu mine
Vrajala nu tine Sunt mai hot k tine
din doua cubinte ji un telefon pot sa pun pe fuga un batalion..BIS



Daaa am brigata tare
baieti q valoare respect ji onoare
Daaa am super echipa 
Baieti de elita
Totzi ne stiu de frïk

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele