GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Danezu - Si azi te iubesc

1)
N-a fost nici o noapte,sa nu simt singuratate,
Chiar daca eram cu alcineva,
De ce doar pe tine te am si acum in amintire??
Si nimeni nu ma putut schimba
As face orice sa te mai pot avea,chiar daca esti acum cu alcineva

ref: 
Am sa plang pentru tot c-am trait
Am sa plang pentru cat ne-am iubit
Daca-i sti cat as vrea sa-ti vorbesc
Sa-ti mai spun ca si azi te iubesc.

2)
N-a fost nici un vis, in care eu nu te-am atins
Mi-e dor de tine in fiecare zi,
Cine m-ar iubi nu t poate inlocui
Ca tine nimeni nu va mai fi
As face orice sa te mai po avea
Chiar daca esti acum cu alcineva

ref:
Am sa plang pentru tot c-am trait
Am sa plang pentru cat ne-am iubit
Daca-i sti cat as vrea sa-ti vorbesc
Sa-ti mai spun ca si azi te ïubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele