GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Sorinel Pustiu - Zile bune

Daca te`am iertat candva 
Te`am iertat de mila ta
Te`am iertat si a doua oara
M`am gandit sa nu te doara
Si din tot ce ai gresit
Tot nu ai invatat nimic (bis)

Refren:
Zile bune langa mine nu vei mai avea
Nu imi cere sa te iert ca nu as putea
Nu voi repeta greseala ca la inceput
Am crezut in vorbe si am pierdut (bis)


Tu mergi pe drumul tau
Si eu merg pe drumul meu
Care din noi a gresit
Sa nu fie fericit
Dragoste sa nu`si gaseasca
Vinovatul sa plateasca (bis)


Refren:
Zile bune langa mine nu vei mai avea
Nu imi cere sa te iert ca nu as putea
Nu voi repeta greseala ca la inceput
Am crezut in vorbe si am pierdut (bis)


Daca te`am iertat candva 
Te`am iertat de mila ta
Te`am iertat si a doua oara
M`am gandit sa nu te doara
Si din tot ce ai gresit
Tot nu ai invatat nimic

Tu mergi pe drumul tau
Si eu merg pe drumul meu
Care din noi a gresit
Sa nu fie fericit
Dragoste sa nu`si gaseasca
Vinovatul sa plateasca


Refren:
Zile bune langa mine nu vei mai avea
Nu imi cere sa te iert ca nu as putea
Nu voi repeta greseala ca la inceput
Am crezut in vorbe si am pierdut (bïs)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele