GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Stefan de la Barbulesti feat & Dj Mux - Luna sarbatorilor

a venit luna copiilor
este luna sarbatorilor
luna cand asteapta fiecare
un cadou si o surpriza mare

fetita mea asteapta sa-i spun
daca am vorbit cu Mos Craciun
am vorbit fata mea si mi-a zis
ca ti-aduce tot ce ce ti-a promis

ca-n toti ani care au fost 
am sa-ti fac un brad frumos
cu dulciuri si globulete
cea mai mare frumusete

ca-n toti ani care au fost 
am sa-ti fac un brad frumos
cu dulciuri si globulete
cea mai mare frumusete

am pentru ea numai bucurii
cele mai frumoase jucarii
o fac fericita ca mi-e drag
cat de frumos se uita la brad

ma strange de mana si zambeste
asta-i semnul cand imi multumeste
sa zambeasca fata mea mereu
asta e cel mai frumos cadou

ca-n toti ani care au fost 
am sa-ti fac un brad frumos
cu dulciuri si globulete
cea mai mare frumusete

ca-n toti ani care au fost 
am sa-ti fac un brad frumos
cu dulciuri si globulete
cea mai mare frumusete

a venit luna copiilor
este luna sarbatorilor
luna cand asteapta fiecare
un cadou si o surpriza mare

fetita mea asteapta sa-i spun
daca am vorbit cu Mos Craciun
am vorbit fata mea si mi-a zis
ca ti-aduce tot ce ce ti-a promis

ca-n toti ani care au fost 
am sa-ti fac un brad frumos
cu dulciuri si globulete
cea mai mare frumusete

ca-n toti ani care au fost 
am sa-ti fac un brad frumos
cu dulciuri si globulete
cea maï mare frumusete

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele