GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Sorinel Pustiu - Am pus suflet si am iubit

Am pus suflet si am iubit
Pe cine n-a trebuit
Pe cine n-a trebuit
Dar cat pe lume mai traiesc
Jur ca n-am sa mai gresesc
Jur ca n-am sa mai gresesc

De mine ai profitat
Te-am iubit cu adevarat
Si acum imi pare rau
Caci mai esti in gandul meu
De mine ai profitat
Te-am iubit cu adevarat
Si acum imi pare rau
Caci mai esti in gandul meu

Am pus suflet si am iubit
Pe cine n-a trebuit
Pe cine n-a trebuit
Dar cat pe lume mai traiesc
Jur ca n-am sa mai gresesc
Jur ca n-am sa mai gresesc

Oare cine-i vinovat 
Pentru tot ce s-a intamplat
Am tinut prea mult la tine
Si acum tu razi de mine
Spui acum ca-ti pare rau
Dar de ce am fost chiar eu
Soarta rau m-za blestemat
Te-am iubit n-ai meritat
Pentru o clipa as vrea sa uit
Si sa nu mai sufar mult
Ce regrete am avut
Ca timpul ce l-am pierdut
Acum chiar dac-ai mai vrea
Sa te-ntorci in viata mea
Inca o data iti spun nu tu mi-ai distrus sufletu’

De mine ai profitat
Te-am iubit cu adevarat
Si acum imi pare rau
Caci mai esti in gandul meu
De mine ai profitat
Te-am iubit cu adevarat
Si acum imi pare rau
Caci mai esti in gandul meu

Am pus suflet si am iubit
Pe cine n-a trebuit
Pe cine n-a trebuit
Dar cat pe lume mai traiesc
Jur ca n-am sa mai gresesc
Jur ca n-am sa maï gresesc

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele