GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Liviu Pustiu - De ce m-am jucat cu inima

Plec...nu ma uit in urma mea si ma intreaba inima cum pot sa renunt la iubirea ta ..stiu kt de mult voi suferi si nu o sa mai pot iubim, liniste nu pot gasi...

De ce m-am jucat cu inima de ce m-am jucat cu dragostea de ce n-am apstrat ce ama vut acu sa regret k te-am pierdut??!!

Plec nu stiu ce a fsot in mintea mea credeam k e maibine asha daca pelc din viata ta sper per din toata inima cantro zi ma vei uita k ai suferit din vina mea

De ce m-am jucat cu inima de ce m-am jucat cu dragostea de ce n-am pastrat ce am avut acum sa regret k te-am pierdut??!!

De ce m-am jucat cu inima de ce m-am jucat cu dragostea de ce n-am pastrat ce am avut acum sa regret k te-am pïerdut??!!......:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele