GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florinel feat Ioana - Viata fara tine

Viata fara tine e ca noaptea fara stele
Parca prind putere in bratele tele(Ioana)
Daca m-ai lasa si ai pleca in lumea larga
N-as putea iubi o alta fata(Florinel)

Florinel:Uneori cred ca eu am inventat iubirea
Cand te-am intalnit pe tine am cunoscut fericirea
Ma uit in stanga si in dreapta sa nu te pierd din privire
Dragoste,parfum de fericire(2x)

Refren:Viata fara tine e ca noaptea fara stele
Parca prind putere in bratele tele
Daca m-ai lasa si ai pleca in lumea larga
Cred ca as plange o viata intreaga(Ioana)

Viata fara tine e ca noaptea fara stele
Parca prind putere in bratele tele
Daca m-ai lasa si ai pleca in lumea larga
N-as putea iubi o alta fata(Florinel)

Florinel:Ce poveste de iubire am ajuns eu sa traiesc
Doua suflete pereche pe vecie se iubesc
Eu spun da,tu spui da,cred amandoi
Dragostea e mai frumoasa-n doï(2x)

Refren:3x

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele