GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Danezu - Mireasa mea

I: Binecuvantata fie clipa
Cand ne-am intalnit privirile
Am stiut din clipa aceea 
Ca am intalnit femeia
ce-o vedeam in toate visele
Si iata ca pana acuma
Am fost fericit intr-una
Tu mi-ai implinit dorintele :x2

refrenx2: Hai iubire la altar cu mine
In genunchi ma pun in fata ta
Si-ti promit o mare de iubire
Accepta sa fii mireasa mea

II: Nu vreau vreo dovada de iubire
Vad ca pentru mine faci orice
Cu sufletul tau curat de tristete m-ai scapat
Cu fapte pline de dragoste
Numai cu iubirea ta
Mi-ai fermecat inima
Sa putem trai in linïste :x2

Refren x2

I+II
Refren x2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele