GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Sorinel Pustiu - Vagaboanta vieti mele

of.. ce perversa esti cu mine
nu mai pot sa tin la tine
pentru mine esti o hoata
tu mi-ai luat pofata de viata
of... ce pervresa ai fost cu mine
da nu ma ipot s tin la tine
esti femeie fara suflet
tu lasi omul fara zambet

tu esti femeia care ma mintit
tu esti femeia care o viata m-a ranit
tu esti femeia ce o iubeam o data
si acum ai ramas o simpla vagaboanta
si m-ai lasat cu durere
vagaboanta vieti mele x2

sa te bata dumnezeu, dumnezeu
ai distrus sufletul meu, sufletul meu
sa nu iti gasesti alinare, alinare
pana n-o sa-ti ceri iertare
of sa te bata dumnezeu, dumnezeu
ca ai distrus sufletul meu, sufletul meu
sa-ti faca inima neagra, inima neagra
cand ti-o fi lumea mai draga

tu esti femeia care ma mintit
tu esti femeia care o viata m-a ranit
tu esti femeia ce o iubeam o data
si acum ai ramas o simpla vagaboanta
si m-ai lasat cu durere
vagaboanta vieti mele x2

tu esti femeia care ma mintit
tu esti femeia care o viata m-a ranit
tu esti femeia ce o iubeam o data
si acum ai ramas o simpla vagaboanta
si m-ai lasat cu durere
vagaboanta vietï mele x2

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele