GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Stefan de la Barbulesti - Alaturi de mine

Alaturi de mine ai fost
Cand am inceput de jos
Dar soarele a rasarit
Asa cum tzi`am promis

Alaturi de mine ai stat 
Si la greu nu m`ai lasat
Cu tot sufletu` itzi spun
K u` meritzi tot ce`i mai bun ( X2 )

Alaturi de mine ai fost
Cand am inceput de jos
Dar soarele a rasarit
Asa cum tzi`am promis

Nicio minune, nimeni pe lume
Nu va putea sa mi te ia
K eo ptr tine lupt cu oricine 
Nu vreau sa pierd iubirea ta :d/ (X2) 

Alaturi de mine ai fost 
Cand am inceput de jos
Dar soarele a rasarit
Asa cum tzi`am promis 

Eo nu ash putea sa uit
De dragul meu prin ce`ai trecut
Poate k alta`n locu` tau
Ma abandona la greu ... (X2) 

Alaturi de mine ai fost
Cand am inceput de jos
Dar soare a rasarit
Asa cum tzi`am promis

Nicio minune, nimeni pe lume 
Nu ar putea sa mi te ia
K eo ptr tine lupt cu oricine
Nu vreau sa pierd iubïrea ta (X3)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele