GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Liviu Pustiu - Of iubire

R}bis:Of,of,of iubire
Ce dor imi e de tine
Ce dor imi e sa te sarut
Iubirea mea
Of,of despartzire
Nu stiu ce ai cu mine
Nu stiu de ce imi iei linistea

Amintiri frumoase
Clipe de neuitat
Traite langa tine 
Deaia m-am intrebat

Unde ai disparut 
De ce ai plecat
Si pentru ce 
Ca te astept cu zilele

Amintiri frumoase 
Clipe de neuitat
Traite langa tine
Deaia m-am intrebat

Unde ai disparut
De ce ai pelcat 
Si pentu ce
Ca te astept cu zilele

R:}bis

Ai disparut departe
Dar nu din vina mea
Si mi-ai lasat in urma
Fotografia ta

Vorbesc cu ea mereu
Dar niciodata
Nu-mi raspunde
Fotografia nu m-aude

Au disparut departe
Dar nu din vina mea
Si mi-ai lasat in urma
Fotografia ta

Vorbesc cu ea mereu
Dar niciodata
Nu-mi raspunde
Fotografïa nu m-aude

R:[x4]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele