GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florinel - Numai din cauza ta

Aseara iar m`am gandit
Pana ce am adormit
La tot ce`a insemnat noi doi
Doar noi doi...

Mi`au trecut multe prin minte
Intamplari, fapte, cuvinte
De pe vremea knd eram doar noi
Doar noi....

REF: Numai din cauza ta
Nu mai pot sa adorm noaptea
Desi plang de dorul tau
K imi faci rau

Numai din cauza ta
Nu mai pot sa adorm noaptea
Desi plang de dorul tau
K imi faci rau


Cu tine in gand adorm in noapte
E vis sau realitate
Knd in brate eu te strang
Eu te strang...

Doar pentu o clipa tu apari
Stai prea putin si apoi dispari
Knd ma trezesc ïncep sa plang
Incep sa plang....

REF : x 4

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele