GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Stefan de la Barbulesti - Ma rog la tine

sufar si plang in noaptea grea
mi`e dor de mangaierea ta
si ma hranesc de`atatea zile
din amintirile cu tine

te`as intreba numai atat
de dragul timpului trecut
de ce ma lasi si de ce vrei
sa vezi lacrimi in ochii mei


refren:
ma rog la tine iubirea mea
ramai cu mine si nu pleca
te rog ai mila nu`mi face rau
te rog ai mila de sufletul meu


nu stii cata durere am strans
ce`am suferit si cat am plans
si ma rugam la Dumnezeu 
sa vii inapoi k imi este greu

knd viatza ta era mai grea
doar eu am fost salvarea ta
si azi o fericire n`am
asa crezi tu k meritam


refren:
ma rog la tine iubirea mea
ramai cu mine si nu pleca
te rog ai mila nu`mi face rau
te rog ai mïla de sufletul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele