GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Diana - Daca soarele n-ar mai fi

Hai, le le le, leeee,
Am toate motivele,
Sa te scot din gandul meu...
Ca mi-ai facut rau...

Treaba mea cui i-am dat inima...
Eu te-am scos de tot din viata mea...
M-am saturat de atata amagire...
Tot ce-a fost nu poti numi iubire...

Hai, le le le, leeee,
Am toate motivele,
Sa te scot din gandul meu...
Ca mi-ai facut rau...

Hai, le le le, leeee,
Am toate motivele,
Sa te scot din gandul meu...
Ca mi-ai facut rau...

E destul cat am avut rabdare,
Nu te las sa-mi calci viata in picioare.
Ai pierdut... tot pe greseala ta,
Nu regret caci n-am ce regreta...

Hai, le le le, leeee,
Am toate motivele,
Sa te scot din gandul meu...
Ca mi-ai facut rau...

Hai, le le le, leeee,
Am toate motivele,
Sa te scot din gandul meu...
Ca mi-ai facut rau...

Treaba mea cui i-am dat inima...
Eu te-am scos de tot din viata mea...
M-am saturat de atata amagire...
Tot ce-a fost nu poti numi iubire...

Hai, le le le, leeee,
Am toate motivele,
Sa te scot din gandul meu...
Ca mi-ai facut rau...

Hai, le le le, leeee,
Am toate motivele,
Sa te scot din gandul meu...
Ca mi-aï facut rau...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele