GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Denisa - Usa Sufletului Meu

usa sufletului meu
s-a inchis in urma ta
s-ar putea in locul tau
sa o deschida altcineva

tarziu in noapte
se asterne linistea
simt ca ma privesti
de undeva

te vad oriunde
eu m-as uita
in orice colt
din casa mea

usa sufletului meu
s-a inchis in urma ta
s-ar putea in locul tau
sa o deschida altcineva

alunga-mi norii din viata mea
da-mi primavara dupa iarna grea
nu arunca in vant
iubirea dintre noi
promitemi ca vii inapoi

usa sufletului meu
s-a inchis in urma ta
s-ar putea in locul tau
sa o deschida altcineva

usa sufletului meu
s-a inchis in urma ta
s-ar putea in locul tau
sa o deschida altcineva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele