GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Danezu - Cu tine la greu ,cu tine la bine

Noaptea vine pe ascuns 
Cand se lasa seara,
Asa in suflet mi-ai patruns 
Ca floarea ,primavara
N-as fi crezut sa vad o stea 
Mergand dupa mine,
Sa lumineze-n calea mea
La greu ,dar si la bine...

Cu tine la greu ,cu tine la bine
Cu tine sa mor ....mi-ar fi usor.
Iti dau inima ,pastreaz-o la tine ,
Daca ti-e dor..........

Cu tine la greu ,cu tine la bine
Cu tine sa mor ....mi-ar fi usor.
Iti dau inima ,pastreaz-o la tine ,
Daca ti-e dor...daca ti-e dor....daca ti-e dor....


Nu vrei sa-mi spui o vorba rea...
Sa-mi aduci suparare.
Tu stii sa-mi alini inima......
Sa n-auzi ca ma doare.
Ce-as fi facut pe mai tarziu,
De nu erai cu mine...
Un om cu sufletul pustiu,
Eram fara tine........

Cu tine la greu ,cu tine la bine
Cu tine sa mor ....mi-ar fi usor.
Iti dau inima ,pastreaz-o la tine ,
Daca ti-e dor..........


Cu tine la greu ,cu tine la bine
Cu tine sa mor ....mi-ar fi usor.
Iti dau inima ,pastreaz-o la tine ,
Daca ti-e dor......daca ti-e dor........daca tï-e dooooooooorrrrr
........

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele