GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Babi Minune - Doar la tine

Doar la tine mi-e gandul zi de zi
Fara tine o clipa n-as trai
Inima-mi plange knd nu esti langa ea
Totul ma doare ca nu te pot vedea x2

Nu vreau o zi sa nu iti pot vorbi
Nu vreau noapte sa nu te pot iubi
Cu sufletul nu e greu sa iubesti
Daca ai tot ce iti doresti x2

Nu vreau o zi sa nu iti pot vorbi
Fara tine o clipa n-as trai
Inima-mi plange knd nu esti langa ea
Totul ma doare ca nu te pot vedea

Doar la tine mi-e gandul zi de zi
Fara tine o clipa n-as trai
Inima-mi plange knd nu esti langa ea
Totul ma doare ca nu te pot vedea

Nu vreau o zi sa nu iti pot vorbi
Nu vreau noapte sa nu te pot iubi
Cu sufletul nu e greu sa iubesti
Daca ai tot ce iti doresti

Nu vreau o zi sa nu iti pot vorbi
Fara tine o clipa n-as trai
Inima-mi plange knd nu estï langa ea
Totul ma doare ca nu te pot vedea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele