GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Liviu si Vox – Am vazut Roma si Parisul

Liviu si Vox – Am vazut Roma si Parisul

am vazut roma si parisul
dar acasa e paradisul

cat este ziua de mare
adun bani in buzunare.. solo

cat este ziua de mare
adun bani in buzunare
iti vine sa lasi tot balta
sa vi la Buzau acasa

am colindat tarile
am trecut oceanele
am vazut roma si parisul
dar acasa e paradisul

am colindat tarile
am trecut oceanele
am vazut roma si parisul
la buzau e paradisul

dorul pentru fratii tai
face dusmanii mai rai
de cand esti .. acasa
ca n-au ce pune pe masa

am trecut oceanele
am trecut si marile
am vazut roma si parisul
la buzau e paradisul

cat este ziua de mare
aduni bani in buzunare
iti vine sa lasi tot balta
sa vi la buzau acasa

am colindat tarile
am trecut oceanele
am vazut germania parisul
la buzau e paradisul

am colindat tarile
am trecut oceanele
am vazut genova parisul
la buzau e paradisul

am trecut oceanele
am trecut si marile
am vazut genova parisul
la buzau e paradisul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele