GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Alex & Laura – Fata de primar

Alex & Laura – Fata de primar

oi fi eu tare frumoasa fata de primar
dar vecine-mi cazi in plasa
cat esti de sucar
scoate-ti din grajd masinuta
vino la mandruta
sa-mi areti ca esti un domn
hai da-i un claxon

hai gagico la plimbare
ia-ti ochelarii de soare
plecam la mare sau lasa
mare distanta de casa

urca in masina mea ca poate
bancheta din spate
ti-o arat la noapte
hei mandruto te clac cu masina
ca si cocosul gaina
of of bata-l vina

in sat esti mare golan
un sofer belea
tine bine de volan
trage hais si cea
masina cu-n cal putere
asta da avere
tare comfortabila, formidabila

hai gagico la plimbare
ia-ti ochelarii de soare
plecam la mare sau lasa
mare distanta de casa

urca in masina mea ca poate
bancheta din spate
ti-o arat la noapte
hei mandruto te clac cu masina
ca si cocosul gaina
of of bata-l vina

oi fi eu tare frumoasa fata de primar
dar vecine-mi cazi in plasa
cat esti de sucar
scoate-ti din grajd masinuta
vino la mandruta
sa-mi areti ca esti un domn
hai da-i un claxon

in sat esti mare golan
un sofer belea
tine bine de volan
trage hais si cea
masina cu-n cal putere
asta da avere
tare comfortabila, formidabila

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele