GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Liviu Pustiu – Singur, trist si obosit

Liviu Pustiu – Singur, trist si obosit

singur, trist si obosit
ma gandesc cate am trait
cat de mult m-am chinuit
si tot n-am fost fericit

singur, trist si obosit
ma gandesc cate am trait
cat de mult m-am chinuit
si tot n-am fost fericit
mai Doamne

o clipa de fericire
atata Doamne iti mai cer
cu un zambet in privire
Tu sa ma ridici la cer

of inima mea
m-a doborat durerea grea
lacrimile-mi uda viata
simt cum mi se scurge viata

nu pot spune ce-mi doresc
cat in suflet patimesc
n-am pe nimeni sa ma plang
de suferinta ce-o strang

nu pot spune ce-mi doresc
cat in suflet patimesc
n-am pe nimeni sa ma plang
de suferinta ce-o strang

o clipa de fericire
atata Doamne iti mai cer
cu un zambet in privire
Tu sa ma ridici la cer

o clipa de fericire
atata Doamne iti mai cer
cu un zambet in privire
Tu sa ma ridici la cer

of inima mea
m-a doborat durerea grea
lacrimile-mi uda viata
simt cum mi se scurge viata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele