GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Denisa – Cum este gurita ta

Denisa – Cum este gurita ta

bade mi-a suras norocul
cand te-am intalnit
ca tu-mi faci frumoasa viata
de cand te-am gasit
cu sarutul tau badita
nu stiu ce-ai facut
ca tot mai dulce se face
il vreau tot mai mult

cum este gurita ta
asa dulce nu-i a mea
iti dau tot pentru un sarut
de toate sa uit

pe pamant n-a lasat vorbe
Bunul Dumnezeu
prin care sa spun iubirea
din sufletul meu
dar a lasat sarutarea
sa vorbeasca ea
iti spune dragostea toata
din inima mea

cum este gurita ta
asa dulce nu-i a mea
iti dau tot pentru un sarut
de toate sa uit

bade mi-a suras norocul
cand te-am intalnit
ca tu-mi faci frumoasa viata
de cand te-am gasit
cu sarutul tau badita
nu stiu ce-ai facut
ca tot mai dulce se face
il vreau tot mai mult

cum este gurita ta
asa dulce nu-i a mea
iti dau tot pentru un sarut
de toate sa uit

cum este gurita ta
asa dulce nu-i a mea
iti dau tot pentru un sarut
de toate sa uit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele