GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Live Florin Salam – Unde-i Doamne visul meu

Live Florin Salam – Unde-i Doamne visul meu

de s-ar face ziua noapte
as pleca cat mai departe
ca nu mai pe nimenea aproape
de s-ar face ziua noapte
as pleca cat mai departe
ca nu mai pe nimenea aproape

unde-i Doamne visul meu
care l-am avut mereu
ca din tot ce mi-am dorit
azi sunt fericit

unde-i Doamne visul meu
care l-am avut mereu
ca din tot ce mi-am dorit
azi sunt fericit

de s-ar face ziua noapte
as pleca cat mai departe
ca nu mai pe nimenea aproape
de s-ar face ziua noapte
as pleca cat mai departe
ca nu mai pe nimenea aproape

unde-i Doamne visul meu
care l-am avut mereu
ca din tot ce mi-am dorit
azi sunt fericit

unde-i Doamne visul meu
care l-am avut mereu
ca din tot ce mi-am dorit
azi sunt fericit

am pe cine sa iubesc
am pentru ce sa traiesc
baietii mei sa mi-i cresc Doamne

am pe cine sa iubesc
am pentru ce sa traiesc
baietii mei sa-mi iubesc mai Doamne

unde-i Doamne visul meu
care l-am avut mereu
ca din tot ce mi-am dorit
azi sunt fericit

unde-i Doamne visul meu
care l-am avut mereu
ca din tot ce mi-am dorit
azi sunt fericit

ma consider norocos
candva am plecat de jos
ca m-am ridicat de jos mai Doamne
eu pe multi i-am ajutat
si Dumnezeu nu m-a lasat
ca am sufletul curat
mai mama mea

unde-i Doamne visul meu
care l-am avut mereu
ca din tot ce mi-am dorit
azi sunt fericit

unde-i Doamne visul meu
care l-am avut mereu
ca din tot ce mi-am dorit
azi sunt fericit

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele