GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Edy Talent & Madalina – Ceru-i atat de mare

Edy Talent & Madalina – Ceru-i atat de mare

nu am bani stii bine
dar nu sunt sarac
cat esti langa mine
sunt cel mai bogat

ceru-i atat de mare
dar dragostea ce ti-o port
e de zece ori mai mare
tu esti pentru mine tot

ceru-i atat de mare
dar dragostea ce ti-o port
e de zece ori mai mare
tu esti pentru mine tot

nu vreau bani, nu vreau avere
esti iubirea vietii mele
choar de-ai fi cel mai sarac
te-as iubi ca mi-esti prea drag

ceru-i atat de mare
dar dragostea ce ti-o port
e de zece ori mai mare
tu esti pentru mine tot

ceru-i atat de mare
dar dragostea ce ti-o port
e de zece ori mai mare
tu esti pentru mine tot

nu am bani stii bine
dar nu sunt sarac
cat esti langa mine
sunt cel mai bogat

nu vreau bani, nu vreau avere
esti iubirea vietii mele
choar de-ai fi cel mai sarac
te-as iubi ca mi-esti prea drag

ceru-i atat de mare
dar dragostea ce ti-o port
e de zece ori mai mare
tu esti pentru mine tot

ceru-i atat de mare
dar dragostea ce ti-o port
e de zece ori mai mare
tu esti pentru mine tot

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele