GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Live Florin Salam – Nu pot sa fiu suparat

Live Florin Salam – Nu pot sa fiu suparat

nu pot sa fiu suparat
am si fata si baiat
baiatul meu viata mea
si fata mea mi-e baza

nu pot sa fiu suparat
am si fata si baiat
baiatul meu e viata mea
si fata mi-e speranta

cand apare fata mea
sa vina toata strada
moare .. dupa ea

afara e zi cu soare
mi-am pus nasul de valoare
nasul meu cu suflet bun

e talent
e talent
e talent
solo..

afara e zi cu soare
mi-am pus nasul de valoare
nasul meu cu suflet bun
nasul meu este …
toti ii spune number one

e talent
e talent
se imbraca ca in occident
e talent
e talent
nasul meu, baiat destept

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele