GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Liviu Pustiu – Mi-am dorit bani si avere

Liviu Pustiu – Mi-am dorit bani si avere

mi-am dorit bani si avere
sa fiu fericit si eu
dar sa-i fac in viata asta
e din ce in ce mai greu

tre sa furi pe toata lumea
si prieteni si dusmani
si sa minti o viata intreaga
numai pentru niste bani

decat om bogat cu inima rea
mai bine sarac, ca-i mai bine asa
ca pe lumea asta cum trec zilele
raman numai faptele

sunt pe lume oameni care
pentru bani ar face orice
de-ar putea ar fi in stare
sa-si vanda si zilele

ar lua zile de la tine
sa le vanda altcuiva
sa le fie lor mai bine
de nimic nu le-ar pasa

decat om bogat cu inima rea
mai bine sarac, ca-i mai bine asa
ca pe lumea asta cum trec zilele
raman numai faptele

mi-am dorit bani si avere
sa fiu fericit si eu
dar sa-i fac in viata asta
e din ce in ce mai greu

tre sa furi pe toata lumea
si prieteni si dusmani
si sa minti o viata intreaga
numai pentru niste bani

decat om bogat cu inima rea
mai bine sarac, ca-i mai bine asa
ca pe lumea asta cum trec zilele
raman numai faptele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele