GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Alex de la Orastie – Potera

  
Alex de la Orastie – Potera

ce ma fac cu ele cu mandrele mele
imi fac zile grele si numai belele
le-am iubit pe toate fiind nemaritate
fete tinere dar si batranele

iar la poarta mea bate bate potera
e … haimana
hop sia hop si asa iarasi am dat de belea
am pus-o de-a binelea

ma vorbeste satul ca sunt om al dracu
si ca imi sta capul la mandra lui altu
am iubit o mie cine le mai stie
asa e barbatul cand .. patul

iar la poarta mea bate bate potera
e … haimana
hop sia hop si asa iarasi am dat de belea
am pus-o de-a binelea

ce ma fac cu ele cu mandrele mele
imi fac zile grele si numai belele
le-am iubit pe toate fiind nemaritate
fete tinere ce sa fac cu ele

iar la poarta mea bate bate potera
e … haimana
hop sia hop si asa iarasi am dat de belea
am pus-o de-a binelea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele