GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Live Florin Salam – De-ar fi viata ca o carte

Live Florin Salam – De-ar fi viata ca o carte

de-ar fi viata ca o carte
as citi-o zi si noapte
lume
sa-mi vad, sa-mi vad soarta vietii mele
ca m-am saturat de rele
de unde atata putere

de-ar fi viata ca si o carte
as citi-o zi si noapte
lume
sa-mi vad, sa-mi vad soarta vietii mele
ca m-am saturat de rele
Doamne nu mai am putere

viata ce vrei, ce-ai cu mine
ca eu nu-ti fac nici rau, nici bine
lasa-ma langa copii
vreau sa le fac bucurii

beau plangand des dimineata
ca m-am saturat de viata mama mea
of, beau plangand des dimineata
ca m-am saturat de viata
si de atata lume hoata
ma vorbeste bine in fata
dar m-ar curata de viata

viata ce vrei, ce-ai cu mine
ca eu nu-ti fac nici rau, nici bine
lasa-ma langa copii
vreau sa le fac bucurii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele