GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Florin Mitroi – Daca Mi-ar Dori De Bine

  
Florin Mitroi – Daca Mi-ar Dori De Bine

Doamne oamenilor rai
da-le ce imi doresc ei
Dumnezeu e sus si vede
altul mai tare nu este

daca mi-ar dori de bine
da-le Doamne bani si vile
daca mi-ar dori de rau
da-i Doamne pe gandul meu

viata trece ca o apa
si prietenii te sapa
iti vorbeste bine in fata
dar te-ar curata de viata

ii poftesti la tine in casa
si mananci cu ei la masa
in fata iti vorbeste bine
si in spate loveste bine

Dumnezeu a lasat lumea
sa isi poata castiga painea
altul munceste din greu
si nu se alege cu un leu

Doamne oamenilor rai
da-le ce imi doresc ei
daca mi-ar dori de bine
da-le Doamne bani si vile
daca mi-ar dori de rau
da-i Doamne pe gandul meu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele