GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Live Florin Salam – As renunta la tot

Live Florin Salam – As renunta la tot

as renunta la tot
si la mama si la tata
si la frati si la surori
doar de dragul tau
si nu-mi pare rau
si nu-mi pare rau
si tu mori de focul meu
martor mi-este Dumnezeu

vreau sa merg la mama ta
si vreau sa-i sarut mana
fiind ca te-a nascut
ti-a dat zile sa traiesti
dar a spus sa ma iubesti
si sunt cel mai fericit



cand ma uit la .. mea
eu imi vad puterea mea
ea este viata
ea e puterea mea
moare .. dupa ea
cand ma uit la .. mea
eu imi vad puterea mea
ea este viata
ea e febletea mea
ce moare Ramir de ea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele