GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Edy Talent – Sunt donator de fericire

  
Edy Talent – Sunt donator de fericire

sunt donator de fericire
numai si numai pentru tine
te salvez de suferinta
imi esti cea mai draga fiinta

ce mi-a dorit inima
asta am primit
la Dumnezeu m-am rugat
si mi te-a daruit

sunt donator de fericire
numai si numai pentru tine
te salvez de suferinta
imi esti cea mai draga fiinta

dimineata soarele pentru tine rasare
ma simt cel mai fericit
ca mi-ai iesit in cale
dimineata soarele pentru tine rasare
ma simt cel mai fericit
ca mi-ai iesit in cale

sunt donator de fericire
numai si numai pentru tine
te salvez de suferinta
imi esti cea mai draga fiinta

sunt donator de fericire
numai si numai pentru tine
te salvez de suferinta
imi esti cea mai draga fiinta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele