GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Live Florin Salam – Hatune

Live Florin Salam – Hatune

cand stau cu iubirea mea
nu ma doare inima
Doamne ce iubita am
sa-i cante Florin Salam

ca eu am pe fratii mei
si am incredere in ei
dar niciodata n-am uitat
n-am uitat de unde am plecat

ca eu am pe fratii mei
ce mult ma mandresc cu ei
dar niciodata n-am uitat
n-am uitat de unde am plecat

am plecat din Urziceni
si am ajuns pe la Berceni
dar niciodata n-am uitat
n-am uitat de unde am plecat

ce cu foc canta Salam
de baiatul meu Razvan
nici focul nu mai ma arde
imi duce firma mai departe

e number one
e baiatul meu …

noi ne respectam ca fratii
nu cum se dusmanesc altii
ca nu e vorba de bani
e oftica la dusmani

noi ne respectam ca fratii
nu cum se dusmanesc altii
ca nu e vorba de bani
doar suntem americani

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele