GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Babi Minune – Sunt un lux, sunt un rubin

  
Babi Minune – Sunt un lux, sunt un rubin

sunt un lux, sunt un rubin
sunt de diamante plin
sunt un rege, sunt un crai
am sapte stele ca in Dubai

stau la barfa cu smenarii
smecherii si camatarii
ei borbesc, eu ii ascult
ca ei am fumat demult

sunt un lux, sunt un rubin
sunt de diamante plin
sunt un rege, sunt un crai
am sapte stele ca in Dubai

am finetea in caracter
eu sunt smecherul in hodel
nimeni nu ma poate face
sunt luxul la patru ace

sunt un lux, sunt un rubin
sunt de diamante plin
sunt un rege, sunt un crai
am sapte stele ca in Dubai

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele