GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Jean De La Craiova – Al Meu baiat , Doua Vorbe

Jean De La Craiova – Al Meu baiat , Doua Vorbe

de n-as avea pe al meu baiat
n-as fi de nimeni ajutat in viata
as fi de dusmani injurat
si nu as avea nici un gram de speranta

de n-as avea pe al meu baiat
n-as fi de nimeni ajutat in viata
as fi de dusmani injurat
si nu as avea nici un gram de speranta

lui Dumnezeu ii multumesc
ca imi ajuta sa-mi cresc baiatul bine

de n-as avea pe al meu baiat
n-as fi de nimeni ajutat in viata
as fi de dusmani injurat
si nu as avea nici un gram de speranta

lui Dumnezeu ii multumesc
ca imi ajuta sa-mi cresc baiatul bine

doua vorbe spuse fara rost
au stricat tot ce a fost frumos
de unde atata rautate

doua vorbe spuse fara rost
au stricat tot ce a fost frumos
de unde atata rautate lai lai la lala
cata dragoste am pus in toate

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele