GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Live Florin Salam – De s-ar vinde norocul

Live Florin Salam – De s-ar vinde norocul 

de s-ar vinde norocul
l-ar cumpara tot poporul
mai Doamne
norocul nu-i dat in zare
vine de la ursitoare
da-mi mie zilele amare

de s-ar vinde norocul
l-ar cumpara tot omul
mai Doamne
dar norocu-i vorba mare
vine de la ursitoare
ca am zilele amare

dar ma mandresc cu ceva
cu .. puterea mea

ce de ani
ce de ani am asteptat maicuta mea
sa-i fac nunta la baiat mai mama mea
azi e nunta lui ..
sunt tata cu suflet bun
ca e nunta lui..
ii dau toata viata mea
ca asa-mi spune inima
ma mandresc si nu te las
sa moara lumea de necaz
nu te las, Ramir al meu
ca tu esti tot norocul meu

de-ar vi viata ca si carte
as citi-o zi si noapte mama mea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele