GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Edy Talent – Mai lasa-ma

Edy Talent – Mai lasa-ma

stiu ca am gresit
tu chiar m-ai iubit
nu-mi dadeam seama
cand gresesc
si azi platesc

mai lasa-ma sa cred in ea
in inima ta
mai lasa-ma inca o zi
in viata ta

mai lasa-ma sa cred in ea
in inima ta
mai lasa-ma inca o zi
in viata ta

cat mi-as dori
macar o zi
sa mai simt caldura ta
langa inima mea

cat mi-as dori
macar pentru o zi
sa mai simt caldura ta
langa inima mea

mai lasa-ma sa cred in ea
in inima ta
mai lasa-ma inca o zi
in viata ta

stiu ca am gresit
tu chiar m-ai iubit
nu-mi dadeam seama
cand gresesc
si azi platesc

cat mi-as dori
macar pentru o zi
sa mai simt caldura ta
langa inima mea

mai lasa-ma sa cred in ea
in inima ta
mai lasa-ma inca o zi
in viata ta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele