GTopstats.com - tu unde te pozitionezi ? Versuri Manele, Videoclipuri manele, video

Versuri-Copilul de Aur (live) – As vrea sa am sanatate

Copilul de Aur (live) – As vrea sa am sanatate

as vrea sa am sanatate
pe cati am tinut in spate
si la cati le-am facut bine
as vrea sa am bani si zile

as vrea sa am sanatate
pe cati am tinut in spate
si la cati le-am facut bine
as vrea sa am bani si zile

am vazut cine mi-e frate
buzunarul de la spate
si buzunarul din fata
lumea e perversa si hoata

as vrea sa am sanatate
pe cati am tinut in spate
si la cati le-am facut bine
as vrea sa am bani si zile

am vazut cine mi-e frate
buzunarul de la spate
si buzunarul din fata
sa se planga lumea hoata

am vazut cine mi-e frate
buzunarul de la spate
cand bagi mana dupa ei
toti sunt prietenii tai

sa n-am bani bani decat un leu
pe cati am smecherit eu
dar am stiut dinainte
ce are fraierul in minte
ca la primul colt ma inghite

am vazut cine mi-e frate
buzunarul de la spate
si buzunarul din fata
sa se planga lumea hoata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parteneri

ClickLink.ro ClickLink.ro Director web Blog Directorweb Allinfo.ro Versuri Muzica Manele